Mass Effect 3, Windows Review
Mass Effect 3, Windows
Laten we eerlijk zijn, Mass Effect 3 was een verdomd goed spel. Maar ik zal toegeven, deel twee was naar mijn mening beter. Mass Effect 3 verloor een beetje van de RPG elementen en ging in de TPS mode. Ondanks dit alles, een mooi spel met een OK einde.
Pluspunten
Visueel indrukwekkend. Prima verhaal Interessante karakters
Minpunten
Te weinig echte RPG elementen Door het leveldesign kon je de shoot-outs aan zien komen