Turtle Beach Ear Force Stealth 450

Specificaties Draadloos RF met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Ear Force Stealth 450 Review

Burtezz 20 oktober 2018, laatste update op 9 december 2018, 82 views Product gekocht

Turtle Beach Ear Force Stealth 450

Even snel review na u nboxing: - licht - strak / harde kussens - voelt stevig voor veel plastic tijdje gebruikt; - zit prima - vrijheid van draadloos

Pluspunten

• gewicht
  • microfoon monitor feature
  • bediening
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• strak
  • lampjes in zijkant wel fel

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Na unboxing;
Draagcomfort, prima. Mijn schedel heeft een redelijke omvang, dus hij zit iets aan de strakke kant. Ik verwacht dat dit wel went. De diepte van de cups (dat oren nergens tegen aankomen) is voor mij perfect. En het is een licht apparaatje zeg!

Hij is aan't opladen, de rest van review komt later.
- edit 1- ik kom er net achter dat hij gewoon niet aan stond... (power button op zijkant, RTFM 8)7 )

- edit 2-
  • Leuk feature die microfoon monitor. Kan ik eindelijk m'n eigen gesmak horen... en uit zetten indien gewenst.
  • Geluid prima. Bohemion rhapsody test is ok, beetje plat geluid. Beneden de 60Hz hoor ik niks en ik kom er net achter dat ik niks meer hoor boven 14kHz.Ik moet nog peuteren met de presets. Het geluid (draadloos) is niet geweldig, maar gecombineerd met draagcomfort (zonder kabel) wel heerlijk.
  • (!) eerste bug gehad; opeens bleef het volume hangen. Wijzigen in de headset zelf wilde niet op een of andere manier. Fix: Power cyle; even uit en aan en het was weer klaar.
  • Range is ook prima; ik kan naar mn keuken lopen om bier zonder significant contactverlies. Hij heeft het onderaan de trap even zwaar (vloer + 2 muren ertussen, ca 10 meter afstand).
- edit 3 -
Ik moet de geluidsweergave corrigeren. Bij gebruik van de meegeleverde 3,5" jack kabel geeft de headset keurig de lage tonen weer (getest vanaf 20Hz). Draadloos begint het pas bij 60Hz. Dit zou te maken hebben met de versterker die in de headset is gebouwd. Met de kabel produceert de headset zelf het geluid niet, maar de versterker in het audioapparaat (die waarschijnlijk sterker is).

:Y)

- edit 4 -
Gek fenomeen tegengekomen; Tijdens luisteren van muziek, met 3,5" kabel ivm kwaliteit, denkt de headset dat er geen activiteit is en biedt hij een "auto power-down" aan. Als de headset uit is, werkt het geluid via 3,5" kabel ook niet.

- edit 5 -
Het is uiteraard een draadloze headset, echter gebruik ik 'm nu met 3'5" jack vanwege geluidskwaliteit. Als de accu op is moet ik 'm laden met de USB kabel. De jack en USB kabel gaan niet samen omdat er een zeer sterke ruis komt. Niet achtergrond ruis, maar gewoon vol volume.

Geluidskwaliteit met 3,5" jack is dikke prima :)

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Stealth 450?