Specificaties Tower - Bekijk alle specificaties

Antec Performance One P180 Review

winsemiusNewbie 7 januari 2006, 164 views

Antec Performance One P180

Pluspunten

• Kast zelf ziet er goed uit. met prima inbouwmogelijkheden en 3 grote grote fans.

Minpunten

• Slechte deur

De kast zelf ziet er mooi en strak uit. Precies wat ik zocht. Daarom verbaast het mij dat de fabrikant er een deurtje in gehangen heeft die niet die naam kan dragen. Ik zou mij er diep voor schamen. Het
sluit slecht, staat krom, golft alle kanten uit en is slap als een vaatdoek. Bij het open en dicht doen ben je bang dat je het los in je handen zal houden omdat de scharmieren vast zitten aan een slap plastic roosterwerkje.
Omdat dit deurtje precies het gedeelte is waar je tegenaan kijkt is mijn indruk dus niet geweldig. Terugsturen dus .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Heb jij ook een Antec Performance One P180?