Razer Kraken 7.1 Review

DePemco 18 juni 2018, 216 views Product gekocht

Razer Kraken 7.1

Prima headset, veel plezier van gehad.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Microfoonkwaliteit voldoende voor gaming
  • Surround sound werkt goed

Minpunten

• Na 5 jaar begint het leer af te bladeren

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Fijne headset, surround sound was echt een must voor mij. 5 jaar lang veel plezier van gehad, maar nu begint het leer af te bladeren.

De headset functioneert nog steeds wel goed en daar ben ik nog zeer tevreden over. Maar omdat ik niet graag de deur uit loop met zwarte stukjes leer in mijn haar en achter mijn oren, toch maar een nieuwe headset aangeschaft.

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1?

Ha, dit is eigenlijk best heel leuk, zo'n review na 5 jaar. Dan heb je het produkt ook echt door en door gebruikt, en het is vooral leuk om te kijken wat er na 3-5 jaar gebeurt met een produkt. Is het iets wat je na nog eens 2 jaar echt weggooit omdat het er niet meer uit ziet, of werkt het nog steeds als toen het nieuw was? Zouden meer moeten doen!
Erg leuk om te horen dat je dit ook leuk vindt. Precies met dit idee heb ik deze review gepost. Ook omdat de nieuwe versie van deze headset er nog redelijk hetzelfde uit ziet leek het mij nog nuttige informatie.
Ik zit toevallig in exact dezelfde situatie, heb de headset in 2014 gekocht en loop constant met leren stukjes op mn oren, een oorschelp is er zelfs losgekomen. Ik wil eigenlijk een nieuwe soortgelijke headset kopen. Welke heb jij aangeschaft?

toch leuk om te horen dat ik niet de enige ben

[Reactie gewijzigd door B4rthelomeus op 19 juni 2018 14:25]

Eerst heb ik gekeken naar dezelfde headset, maar dan v2: pricewatch: Razer Kraken Pro v2 Zwart

Maar omdat ook hier nog steeds het leer hetzelfde lijkt te zijn, durfde ik het niet aan. Toen heb ik gekeken naar de Razer ManO'war, omdat ik erg tevreden ben met de vorige Razer headset: pricewatch: Razer ManO`war

Maar deze headset is draadloos en daardoor erg prijzig. Na wat andere draadloze headsets vergeleken te hebben met de ManO'war, ben ik uitgekomen op de Logitech G93: pricewatch: Logitech G933 Zwart

Deze heb ik inmiddels twee weken in gebruik en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Het is erg fijn om de vrijheid te hebben om op te staan en de kamer door te kunnen lopen, zonder de headset af te moeten zetten.