Watch_Dogs 2, Windows Review

Kapats Gaming 3 juni 2018, 139 views Product gekocht

Watch_Dogs 2, Windows

Watch Dogs 2 is een erg mooie game en heeft ook een erg mooie map het bewegen van het personage is ook erg mooi gedaan net zoals het klimmen en over iets heen sliden wat ik wel een beetje stom vind is dat de auto's een beetje sloom gaan

Pluspunten

• goede gameplay
  • mooie map

Minpunten

• auto's gaan een beetje sloom

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 4
Geluid Score: 3
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Watch Dogs 2 had ik een tijd terug gekocht ik had de normale game gekocht zonder dlc's ik heb Watch Dogs 1 gespeeld en het was duidelijk een verbetering ook de map vond ik erg verbetert ten opzichte van Watch Dogs 1 San Fransico hebben ze erg mooi nagemaakt vooral de bruggen en de stranden zijn echt mooi gemaakt ook vind ik het verhaal helemaal niet slecht er is ook genoeg keuze in wapens al vind ik de manier waarop een wapen schiet niet het beste wat ik ooit gezien heb de besturing van het personage vind ik wel erg mooi de manier waarop hij jogt bijvoorbeeld of over iets heen slide en de manier waarop hij klimt de resolutie is ook best wel goed zelfs een jaar later het zeilen vind ik ook super grappig om te doen omdat je echt rekening moet houden met de wind het rijden is wel oke omdat je wel het gevoel hebt dat je snel gaat door de manier waarop het er uit ziet maar je gaat eigenlijk super langzaam ook vind ik het jammer dat al is de resolutie veel beter de kwaliteit van de gameplay ook er alsnog geen vliegtuig kunt besturen of helicopter maar dat past eigenlijk ook helemaal niet bij watch dogs 2 of 1

Heb jij ook een Watch_Dogs 2, Windows?