1 review

Gigabyte GA-AX370-Gaming K3

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X370 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GA-AX370-Gaming K3 Review

kartboy29 27 mei 2018, laatste update op 22 februari 2022, 264 views Product gekocht

Gigabyte GA-AX370-Gaming K3

prima moederbord met overclock mogelijkheid

Pluspunten

• mooie build
  • goed overclockbaar
  • mooi kleur rood
  • pulse led

Minpunten

• nog geen

Layout Score: 5
moederbord Gigabyte GA-AX370-Gaming K3 kleur rood led
F51D bios (ready for ryzen 3000)
processor am4 ryzen 1600 standaard 3.2 3.6 stabiel
nieuwe cooler Cooler Master MasterAir MA410P RGB
Corsair 16 GB DDR4-2666 4 x 4 OC 2666MHz
Cooler Master MasterWatt 750 TUF Gaming Edition

er kunnen 8 harder schijven op
2 x SATA Express connectors

videokaart MSI GeForce GTX 1060 3GT OC
De kloksnelheid waarop het geheugen draait.
8,002 GHz

Nominale snelheid videochip
De standaard kloksnelheid waar de videochip op draait.
1,518 GHz
Maximale turboklok frequentie
Wanneer de processor tijdelijk meer kracht nodig heeft zal de frequentie automatisch verhoogd worden . Hierdoor zal de processor betere prestaties leveren.
1,733 GHz

intern 1 e mp500 nvme ssd schijf met nvme ssd koeler met 120 gb win 11 pro
intern 2 e hardeschijfruimte 2 TB opslag/spellen
intern 3 e hardeschijfruimte 2 TB opslag/spellen
intern 4 e hardeschijfruimte 1 TB opslag/spellen hdd extern
intern 5 e hardeschijfruimte 1 TB opslag/spellen hdd extern
intern 6 e hardeschijfruimte 1 TB opslag/spellen ssd intern

linker foto zo was het met kabels
rechter foto zonder de nodige kabels
foto 3 is nu de huidige situatie

sharkoon case met moeite aardig geluk

Heb jij ook een Gigabyte GA-AX370-Gaming K3?

Weet je ook toevallig met welk versie bios het wordt geleverd, ik heb nl de AMD Ryzen 5 2600 al in huis gehaald maar nog geen MB, deze heeft 8 sata poorten waarvoor ik deze wil en voor de huidige prijs.
Bij voorbaat mijn dank
o dat weet ik niet je hebt zowiezo een ryzen 1600 nodig om update uit te voeren
ik heb zelf de 1600 met oc 3.7
en 4 x 4 2666 oc 2800
en een mp 500 nvme 120 gb en werkt snel
o dat weet ik niet je hebt zowiezo een ryzen 1600 nodig om update uit te voeren
Het ging mij om de 8 sata poorten, ik heb een winkel gevraagd of ze de bios willen updaten maar nog geen reactie. Ik ben ondertussen de B450 en X470 aan het vergelijken met 6 sata poorten en er zijn genoeg opties en geen gedoe met de bios update. Dank voor je reactie