Logitech G231 Prodigy Headset

Specificaties Bedraad met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Logitech G231 Prodigy Headset Review

MASTER NO PRO 27 mei 2018, laatste update op 25 september 2018, 153 views Product gekocht

Logitech G231 Prodigy Headset

Ik heb deze koptelefoon gekocht omdat de oude wonden op mijn oren liet ik ben niet teleurgesteld in deze product op een ding na de bass blijft laag zet m hoog kan gekraak als geluid maken

Pluspunten

• Kabel lengte
  • Buigbaar mic
  • Volume knop wiel blijft waar je het stelt
  • Bescherming om de draad
  • Verstelbaarheid
  • Splitter

Minpunten

• De plug is wat kwetsbaar
  • Dunne draad
  • Bass vermogen laaaaaag
  • gekraak op de pastic scharnier neemt aan naa een tijd

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
naa een hele lange tijd is de headset voeld het goed aan mijn hoofd dat is dus 2 manden dat het zigh moet vormen naar je hooft. En tot gister avond had ik dit nummer op american gangster/Jay-Z blies ik m op merendeel mijn schuld maar ik denk dat als de bass van de koptelefoon meer kon hebben was dit niet gebeurt de volumes computer 45% via de koptelefoon 75% bale man

Heb jij ook een Logitech G231 Prodigy Headset?