Sharkoon PureWriter TKL RGB Kailh Red (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Kailh Red switches - Bekijk alle specificaties

Sharkoon PureWriter TKL RGB Kailh Red (Qwerty US) Review

Zandhaas 13 april 2018, laatste update op 30 april 2018, 346 views Product gekocht

Sharkoon PureWriter TKL RGB Kailh Red (Qwerty US)

Mooi robuust gebouwd bord met keuzes in kleuren en is ook dimbaar. Zowel zakelijk als gaming te gebruiken. Low Profile + Kailh Red+ TKL + RGB

Pluspunten

• 2 USB kabels (50 en 150 cm met gouden instekertjes)
  • stevig gebouwd
  • lichte aanslagen
  • RGB kleuren en standen instellen.
  • zowel voor zakelijk als gaming te gebruiken
  • profiles zijn direct op toetenbord te programeren
  • alle toetsen verlichten, zelfs capslock ook, vorige model met blauwe leds was die niet meeverlichten.
  • echt plat

Minpunten

• USB kabels voelen niet solid aan ( je voelt er nog mini kabels door mantel heen. Had liever sleeve bijgekregen.
  • geen software
  • te plat zonder verhoging kleppen volgens eega.
  • geen euroteken
  • geen frame net onder space om je duim te rusten
  • uitknop voor leds is er niet. wel kan je dimmen tot echt uitstaat.
  • Prijs? misschien te duur (Ik heb dit cadeau gekregen)

(Update 30 april tekst staat helemaal onderaan.)

Ik heb jarenlang met L UltraX (15jr) en L UltraFlat (heel kort) gewerkt.
Ken dus niets anders dan platte toetsen. Hierom heb ik dit gekozen als een cadeau van mijn eega. Dank je O+ Ik heb echt lang moeten wachten op zo'n model, want low profile tkl versie met RGB kon je bijna nergens vinden in afgelopen maanden. Wel waren er illuminated versies zoals pure writer blauwe leds van Sharkoon.

Belanrijk vind ik dat logo van merk op de bord niet nogal schreeuwlijk mag zijn.
Gelukkig is de logo heel discreet.

Heft heeft mooie zilveren randje, dat straalt echt zakelijk uit.

De tekens op de toetsen zijn makkelijk leesbaar,
in de donker net niet als de leds uitstaan.

De toetsenaanslagen gaan vlot volgens eega de typist.

Leuke profiles waarbij je zelf instellen voor bepaalde games.

Ook zijn er leuke standen zoals rimpeleffect

Geen software. Misschien gaat dat komen in toekomst maar voor nu kon ik ze niet vinden op hun site.

Ook heeft ze een WIN-lock.

Prima voor zakelijk gezien keuzes in kleuren en dimbaar.

Heel stevig gebouwd bord en verhogingskleppen.

Update: Waterdicht? Dit eigenschap vind ik nergens terug op hun site.
In de onhandige bui morste eega de limonade over hele toetsenbord.
Ik heb toen alle caps in was gezet en ramplak goed schoongemaakt en doek en fohn.
Hij doet nog steeds goed.

Heb jij ook een Sharkoon PureWriter TKL RGB Kailh Red (Qwerty US)?

Kleine toevoeging hoe platter het toetsenbord hoe ergonomische het is. Of je moet niet blind moeten typen, dan zou het de afleesbaarheid kunnen beïnvloeden: https://www.bakkerelkhuiz...entrum/pootjes-in-of-uit/