Teufel CAGE Review

Thomaschii 8 april 2018, laatste update op 8 april 2018, 204 views Product gekocht

Teufel CAGE

No bang for your buck, but worth it.

Pluspunten

• Stevige bouw
  • Beter geluid ten opzichte van andere headsets in zijn prijsklasse
  • 7.1 functie doet goed zijn werk, had iets beter geoptimaliseerd mogen worden
  • Strak design

Minpunten

• Teufel audio center werkt goed, maar loopt achter qua instellingen betreft layout
  • Bass is standaard vrij laag
  • Microfoonplaatsing is wat lomp, maar prima mee te leven
  • (mijn) microfoon sluit niet goed aan in de headset, waardoor bij enige aanraking van de microfoon het contact verbroken word. Ook hoor ik een achtergrondsuis bij het inbrengen van de microfoon.

Uitstekende headset die daadwerkelijk doet waar hij voor staat. Netjes, stevig, kwalitatief uitstekend en duurzaam. De bijgeleverde kabels zijn netjes afgewerkt en niet kwetsbaar. Helaas moet ik mijn headset terug sturen, want de microfoon sluit niet goed aan in beide plugs in de headset. Hij doet het wel als ik hem erg stevig in de 3.5mm input doe, maar bij een kleine beweging stopt deze al met geluid opnemen. Erg jammer!

Heb jij ook een Teufel CAGE?