Steelseries Siberia V2 Zwart Review

NL-RaVeR 25 februari 2010, 4.838 views

Steelseries Siberia V2 Zwart

Pluspunten

• Geluid (Bass weergave)
  • Lange kabel
  • Zit erg prettig, ook langdurig
  • Schermt geluid van buitenaf goed af

Minpunten

• Groot
  • In een wat warme kamer krijg je na langdurig gebruik best wel warme oren

Features Score: 4
Super Headset. Heb hem nu ongeveer 2,5 jaar. Echt altijd super bevallen en geluid is ook prima. De Bass klinkt lekker (mijn muziekstijl is Hardstyle) en geeft uitermate lekker geluid. Zit erg fijn, ook langdurig en je geluid van buitenaf wordt goed afgeschermd zodat je optimaal kan genieten van het geluid :)! Verder een erg fijne lange kabel eraan vast van ongeveer een meter en dan nog een verlengstuk van 3 meter waar je ook het geluid op kan regelen...

Heb jij ook een Steelseries Siberia V2 Zwart?

Ik heb de witte gehad, 3 jaar mee gedaan, daarna waren de kussentjes helemaal op. Nu de V2 en ik moet zeggen een waardige opvolger.

edit:
overigens wel een 1/5 voor de 0,0 moeite die je erin hebt gestoken.

[Reactie gewijzigd door QinX op 25 februari 2010 21:27]

Ik zal binnenkort wel een uitgebreide review schrijven ;)
ik heb er nog nooit 1 gehad, maar zat te twijfelen om V2 te halen. alleen ja dan wil ik wel ff een goeie review van een gamer hebben (want aan muziek schiet ik niks mee op "No offense")
Ik heb hem voor vele games gebruikt. Bij CoD en BF hoor je alles aanlopen. In RPG´s hoor je mooie achtergrondgeluiden die ik nog nooit eerder had gehoord. En het geluid bij andere games is verder heel helder, duidelijk en zit vol met bass. De koptelefoon zelf is heel stevig en duurzaam. De kabel is niet kapot te krijgen.

Het enige nadeel wat ik kan vinden is dat hij een beetje goedkoop in de hand ligt. Voelt een beetje aan als chinees plastic. Verder prima koptelefoon.

Ik vind het ook vet dat de mic in en uitklapbaar is. Als je hem in klapt zullen anderen die het model niet kennen de mic niet eens opmerken. Je kunt hem dus ook gewoon prima gebruiken als koptelefoon voor je mediaplayer als je hem onderweg meeneemt.

8/10.

Het is misschien geen uitgebreide review, maar misschien al informatie zat om je keuze te bevestigen.
He mijn muziek stijl is ook onderandere hardstyle :) dus ik denk dat ik deze headset ga kopen :)
Maar is deze headset 5.1 surround zonder die speciale usb 7.1 regelaar die je apart moet kopen of is hij dan gewoon stereo?