Razer Piranha Review

nederlandms 24 februari 2010, laatste update op 25 februari 2010, 1.093 views

Razer Piranha

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • microfoon
  • bouw

Minpunten

• microfoon draait maar 90 graden
  • prijs

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
In het begin kocht ik een skullcandy lowrider gekregen van me ma zonder reden.
Maar na een tijdje kocht ik left 4 dead en andere games met teamspeak.
Een headset met mic. zou handig zijn.
Dus ik was opzoek naar een nieuwe headset.
Hoe wel ik wel een razer fan ben met razer lycosa,lachesis,exactmat
Wou ik niet gelijk bij razer kijken.
Na vele reviews gelezen te hebben heb ik besloten om toch een razer headset te gaan halen.
De razer piranha

Bouw
Niet veel nega dik plastic niet dat veel kapot kan gaan.
Hij zit lekker met kussens ik kan hem uren achter mekaar dragen en voor mensen met brillen is hij geweldig.
Want hij heeft ruimte bij de plek waar je bril zit.
De mic kan heelaas maar 90 graden draaien ik heb daar geen problemen mee.
En de oorkussen kunnen een klein beetje draaien zo dat er niet teveel druk op je oren komt.
Verder kan je hem instellen hoe groot je wilt dus hij past bij de meeste mensen wel.

geluids kwaliteit
Geweldig goede bass zeer fijne geluid nergens over te klagen.
specs:

* Freq. response: 18 - 22,000 Hz
* Impedance: 32 Ohms
* SPL (@ 1 kHz, 1 Vrms): 114 dB

opname kwalitei
Iedereen hoort me duidelijk in left 4 dead , zombie panic source ,counterstrike , ventrilo

specs.

* Freq. response: 80 - 15,000 Hz
* Sensitivity (@ 1 kHz, 1V/Pa): -38 dB
* Impedance: ~2K Ω
* Pick-up pattern: Uni-directional

Heb jij ook een Razer Piranha?

Misschien zou je wat hoofdletters en interpunctie (punten, komma's) kunnen gebruiken, dan leest het wat prettiger en ziet het er ook beter uit. :+ Het ziet er nu namelijk erg slordig uit.

Verder is het bij een koptelefoon als deze wel handig om te vermelden hoe hij zit. Dus of hij goed past of te klein is bijvoorbeeld. ;)
Ben ik mee eens, wel een goeie post maar het mist een paar belangrijke Info ;D