Edifier G4 Zwart

Edifier G4 Zwart Review

WoRReLbier 8 februari 2018, 211 views Product gekocht

Edifier G4 Zwart

Prima headset met een fijn geluid en mooi design.

Pluspunten

• Zachte kussens
  • LED verlichting
  • Helder geluid
  • Vibratie-functie (voor de beats vind ik het een +)
  • Degelijke bouw en mooie uitstraling

Minpunten

• Mic net iets te kort
  • Trillingen bij aanraken van de headset

Features Score: 4
Heb deze aangeschaft om dat mijn Creative Fatal1ty headset wat kuren begon te vertonen.

Ik heb hem gekozen ook voor het design, maar het belangrijkste is tock wel het geluid & draagcomfort.

Er komt een mooi helder geluid uit de schelpen en omdat hardcore mijn voorkeur heeft qua muziek, knalt het lekker mijn schedel in als ik de vibratie functie aanzet. \m/
Game-ervaring met deze set heb ik helaas nog niet.

De schelpen zijn voorzien van heerlijke zachte & gladde kussens. De mesh en de LED verlichting aan de buitenkant is een leuk detail.

De uitschuifbare mic vind ik ook handig maar wel net iets te kort, dus dat wordt iets harder brullen.
Kwaliteit ervan weet ik niet, want dat heb ik nog niet getest.

Hoofdbandconstructiedinges is van een mooi glimmend plastic gemaakt en voelt robuust aan.
Er zit wel een metalen band in het plastic verwerkt die voor trillingen in de headset kan zorgen.

Al met al een fijne headset voor de prijs van 60,-

Heb jij ook een Edifier G4 Zwart?