Xiaomi Mi Mix Exclusive Edition (6GB ram) Zwart Review

Jonathan VosNewbie 27 januari 2018, laatste update op 27 januari 2018, 276 views Product gekocht

Xiaomi Mi Mix Exclusive Edition (6GB ram) Zwart

Hallo, Hieronder de uitgebreide toelichting.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelheid
  • Opslag
  • Grootscherm
  • Veel aanpassingen mogelijk
  • Mooi modern design

Minpunten

• Camera
  • Notificaties binnenkrijgen

Hallo,
Ik heb de Mi Mix nou z'n 6 maanden in gebruik.
Hij bevalt echt super vooral de snelheid en batterij duur zij geweldig.
Maar heb ook wat minpuntjes.
Dat zijn, ik krijg niet alle notificaties binnen wat soms erg lastig kan zijn. ( Dit kan ook een foute instelling zijn maar ik krijg het niet gevonden) bijvoorbeeld bij Whatsapp heb ik gelukkig nergens last van maar wel bij een voetbal app en wat meer apps.
Ook is de camera niet de beste! De camera op de voorkant zit ook aan de onderkant wat toch lastig selfies te maken is en bijvoorbeeld video calling.

Als er nog vragen over zijn mag je ze gerust stellen.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Mix Exclusive Edition (6GB ram) Zwart?

De camera op de voorkant zit ook aan de onderkant wat toch lastig selfies te maken is en bijvoorbeeld Facetime.
Facetime op een Android toestel :? :+
Ik kan me voorstellen dat het vrij lastig is op dit toestel ;)
Video calling :P, ik zal het maar aanpassen haha.
Haha, top! Nog veel plezier met je Mi Mix.
Haha Dankjewel komt goed!
Hey, beschik je nog steeds over het toestel?
Ben van plan het toestel over te kopen van iemand. Hoe hebben de updates zich verhouden. Krijg je nog beveiligingsupdates van Xiaomi? Is de camera beter geworden over tijd? En hoe verhoud de batterijduur zich nu na een lange tijd gebruiken?
Hallo,

Ik beschik nog steeds over het toestel.
Ik heb deze ondertussen niet meer in gebruik ik had te veel last van de slechte camera.
Ik maak graag goeie foto's.
De batterij duur is nog steeds uitstekend en de snelheid ook.
De updates blijven komen en ook komen er steeds meer en betere functies bij.

Hopende zo voldoende te hebben beantwoord.