Logitech G933 Wit - Reviews

Logitech G933 Wit Review

Clukers 22 januari 2018, laatste update op 22 januari 2018, 143 views Product gekregen

Logitech G933 Wit

Ik heb deze headset gewonnen bij de Tweakers sinterklaasactie van 2016 en heb deze dus nu al ruime tijd in gebruik. Ik game een 10-tal u/week en gebruik hem dus ook intensief, en ik heb er enorm veel plezier aan gehad in het voorbije jaar. Aanrader, een geweldige headset!

Pluspunten

• Ergonomie/draagcomfort
  • Losse batterij
  • Geluidskwaliteit (ook al is hij draadloos)
  • Instelbaarheid in combinatie met logitech gaming SW
  • Looks
  • Bijgeleverde attributen
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Gewicht
  • Verbinding bij opstart is niet altijd even snel

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik game ongeveer een 10-tal u/week en gebruik hem dus ook zeer intensief, en ik heb er heel veel plezier aan gehad in het voorbije jaar.

Mn vorige headset was een Steelseries 7H Fnatic edition, en deze doet ruim onder voor mijn huidige G933. De earcups zijn lekker groot, dus deze is ook echt over-ear, en het comfort is uitermate goed. Het geluid wat deze headset produceert is volgens mij van een hoogstaande kwaliteit, ook in de draadloze modus, dus hierbij is het geen enkel probleem om steeds wireless te gamen.

Als laatste wil ik de looks even aanhalen, want deze headset ziet er gewoon goed uit, niet zo opzichtig als vele competitors, maar stijlvol. De bouwkwaliteit is tevens ook een enorm pluspunt. Hij voelt lekker stevig en zwaar. Hij heeft al menige verhuis meegemaakt en ik heb nog nooit een mankement gehad.

Al bij al een geweldige headset, zelfs met deze prijs!

Heb jij ook een Logitech G933 Wit?

Reviews door de redactie