Specificaties 8,9" (1024x600), 160GB - Bekijk alle specificaties

Asus Eee PC Disney Netbook (Roze) Review

Radiator99 17 februari 2010, 1.357 views

Asus Eee PC Disney Netbook (Roze)

Pluspunten

• Disney uiterlijk.
  • Parantal control.
  • Fijn toetsenbord.
  • Robuust ontwerp.

Minpunten

• Je moet hem alleen gebruiken voor kleine spellen en internet.
  • Geen dvdspeler.
  • Scherm mag wel iets groter.

Heb dit apparaat een maand geleden aangeschaft voor mijn kinderen. Omdat ik er zo tevreden over ben heb ik besloten er een kleine review voor te schrijven!

Veiligheid:
Door de parental control is het makkelijk om bepaalde sites te blokkeren zodat de kinderen niet zo maar overal terecht kunnen komen.

Uiterlijk:
Leuk uitgevoerd design dat de meeste kinderen aanspreekt! Ik Krijg alleen maar leuke reactie van mensen die het apparaatje te zien krijgen :D

Interface:
De interface heeft een compleet Disney uiterlijk van het bureaublad tot aan de internetbrowser echt top gedaan! Alles is heel kindvriendelijk met grote knoppen en duidelijke kleuren!

Aanschaf:
Heb het apparaat gekocht via de webshop van Levix Automatisering voor de mooie prijs van 279,- inclusief gratis verzending. Ik heb hem daar gekocht omdat zij mij ook nog de garantie geven dat ik in de winkel langs kan komen als er iets niet goed is of als ik wat vragen over het apparaat heb! Overigens was het product binnen een dag binnen vandaar dat ik ze ook nog even wil vermelden!

Heb jij ook een Asus Eee PC Disney Netbook (Roze)?

Wat draait dit ding eigenlijk?
Gewoon een Windows OS ?
Of toch Linux? :)

En wat voor model is dit eigenlijk? Ik neem dat ze geen speciale disney-hardware hebben gemaakt :P
Zo moeilijk is het toch niet om op het linkje te klikken?
Worden al je vragen in 1 x beantwoord. :9
OK, inderdaad, Windows XP, Atom N270, 160GB HDD.
Er staat gewoon windows XP op maar dan met een hele grafische interface met allerlei disney thema's.

[Reactie gewijzigd door Radiator99 op 17 februari 2010 14:14]

Jeetje wat veel uitroeptekens!
Dat maakt de review wel wat minder leesbaar!
En doet vermoeden dat je ofwel altijd enthousiast springend door het leven gaat, ofwel dat het effect van dit apparaat op de kids besmettelijke effecten heeft (dit dan ook graag vermelden in de review)!
De hier genoemde shop-promo lijkt me eigenlijk niet meer dan het standaard praatje!
In de hoop dat de ironie voldoende transparant is verblijf ik,
overigens mvg

[Reactie gewijzigd door backSlasher op 2 mei 2010 14:34]

Hmm, dat wordt een kado voor mijn zusje ;)