Specificaties 200GB HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB Review

NoepZor 19 april 2005, 251 views

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB

Pluspunten

• Snelheid
  • NCQ en Native S-ata

Minpunten

• Lawaaiig

Ik heb deze schijf een maand geleden aangeschaft. Sindsdien werkt hij als een zonnetje. De schijf bied erg veel voor het geld. De schijf presteert goed (zo'n 60mb/s getest op lege schijf) en is iets stiller dan zijn voorganger, de Plus 9 serie. Warmte productie valt mee, maar ik moet er bij zeggen dat er een 92mm fan voor de 3 schijven hangt. Ook kwa features kan hij redelijk mee, hij bezit een Native S-ata chip en NCQ ondersteunt hij ook nog :) Dit is echt een aanrader voor iemand die op zoek is naar een snelle en goedkope schijf, en waarbij de stilte iets minder belangrijk is. Mijn volgende schijf wordt zeker weer een Maxtor Diamondmax Plus 10 als er tussentijds geen andere (lees: betere, snellere, stillere en/of goedkopere) op de markt komen.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB?

Reviews door de redactie