Dell Chromebook 3189-7D21X

Specificaties 11,6" • 1366x768 • 32GB • Intel Celeron - Bekijk alle specificaties

Dell Chromebook 3189-7D21X Review

ItsMoaNiels 26 november 2017, 832 views Product gekocht

Dell Chromebook 3189-7D21X

De Dell 3189 heeft een krachtige specs naar prijs ratio. Er zit een geweldige batterij in die max 8 uur mee kan. het gebruikt Chrome OS dus verwacht niet dat je er volwaardige games op kunt spelen (ook bijna onmogelijk met de beperkte specificaties) je krijgt waar je voor betaalt.

Pluspunten

• Goede specs tegenover prijs.
  • Start snel op.
  • Macbook Killer!
  • Goede bouw
  • Touchscreen
  • Geen ventilatoren ofwel super stil!

Minpunten

• Weinig aansluitingen bvb. usb
  • boot, download en schrijft alles op 16gb internal flash drive
  • Beperkte functies
  • Wat "bugs" hier en daar
  • Matig toetsenbord

Ik heb de Dell 3189 al iets meer dan 2 maanden en het was wennen met Chrome OS. Ik ben er achter gekomen dat je ook rom emulators kan downloaden (Voor pokémon en andere nostalgische kleine spelletjes). Verder heb ik ook na een paar weken dat ik hem heb gekocht een update gekregen en dat was een update die echt nodig was. je kunt hem bijvoorbeelf syncen met je Android Smartphone en het uiterlijk van de software is veel beter geworden. voor de poorten is het best teleurstellend. 2 USB 1.0 poorten, 1 HDMI 2.0 poort, een micro sd kaart slot en een iets te korte auxiliry jack. Ik raad aan om er een draadloze muis bij te kopen omdat de touchscreen en touchpad erg vervelend kunnen zijn. Een tip: 1 keer klikken met 2 vingers op de touchpad is rechter muisknop.

Heb jij ook een Dell Chromebook 3189-7D21X?

Een MacBook killer met een hele lage resolutie, en ook nog een slecht touchscreen en touchpad? Dat soort zaken zijn bij die MacBook wel echt veel beter geregeld.
de touchscreen en touchpad zijn wel goed maar een muis zou beter zijn en een 768p display kan mee geleefd worden met iets van €400 tegenover een €2000 euro macbook
Zijn de apparaten echt vergelijkbaar?
Ik vind van wel. Het is uitstekend voor studenten of werk net als een macbook
maar nog wel wat min puntjes hier en daar zoals de opslagruimte maar je hebt niet het gezeur van usb type c