Specificaties 200GB HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB Review

35517 19 april 2005, 278 views

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB

Pluspunten

• Snelheid, Prijs

Minpunten

• Geluidsproductie

De Maxtor DiamondMax 10, 200GB is een erg snelle schijf. Ik bezit er nu een totaal van 3, waarvan 2 op mijn VIA VT8237 Onboard-Controller zitten in RAID-0, en de derde als single disk op een Sil3112 (el cheapo sweex kaartje). Wat me alleen wel opviel bij het inbouwen, was de vrij hoge geluidsproductie vergeleken met mijn andere (Maxtor-)schijven. Maar als ik gewoon aan het werk ben, merk ik er helemaal niks van. Het aansluiten was geen probleem, omdat ik al de Serial-ATA drivers geinstalleerd had was het "Plug & Play". Alleen bij het installeren van Windows duurde het even voordat ik de juiste drivers gevonden had, maar dit ligt niet aan de harde schijven. Aan het testen in FreeBSD/Linux ben ik nog niet toegekomen.
De Maxtor DiamondMax 10, 200GB is een grote, snelle schijf, die zijn geld zeker waard is!

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB?

Reviews door de redactie