LG 32UD89-W Wit

Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 32UD89-W Wit Review

Intru 1 november 2017, 464 views Product gekocht

LG 32UD89-W Wit

Mooi scherm dat ideaal is om op te programmeren. Jammer dat er geen USB uitgangen op zitten, hierdoor kan je niet voor de alles-in-1 USB-c oplossing gaan.

Pluspunten

• 4K op 32" is ideaal
  • Mooie beeldkwaliteit
  • Geleverd met juiste kabeltjes

Minpunten

• Geen USB uitgangen
  • Relatief duur

Ik was op zoek naar een nieuw scherm voor op kantoor. Hiervoor had ik een 27" 2560x1440 Dell, en was op zoek naar wat meer oppervlak en pixels. Programmeren op een 4k 32" scherm bevalt me tot nu toe erg goed, ik was er zo aan gewend.

Beeldkwaliteit is voor mij dik in orde. Kleurechtheid etc kan ik lastig beoordelen.

Grootste tegenvallen vind ik het ontbreken van USB uitgangen. Dit zou in combinatie met de USB-c ingang een mooie manier te zijn om alles in 1 keer aan te kunnen sluiten. De LG 32UD99 heeft dit wel, maar is op dit moment helaas slecht leverbaar.

Heb jij ook een LG 32UD89-W Wit?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla