Specificaties Tower • 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Define C TG Review

sjors_w 4 oktober 2017, 1.044 views Product gekocht

Fractal Design Define C TG

Kast die goed ontworpen en goed over nagedacht. Stil en compact. Had alleen iets meer diepte mogen hebben als je een radiator aan de voorkant wilt hebben i.m.v met langere GPU's. Het raam en de kwaliteit voor deze prijs is echt geweldig

Pluspunten

• Heeft raam
  • Compact en stil
  • Stoffilter via de voorkant te bereiken
  • Ruimte voor waterkoeling

Minpunten

• Had iets meer diepte mogen hebben
  • Led is blauw

Deze kast is goed ontworpen. Hij is lekker stil door het geluiddempend materiaal en de hoge kwaliteit ventilatoren. Verder is hij mooi compact en toch past er zoveel in. Ik heb er een Corsiar H110 in gezet met aan de voorkant nog net genoeg ruimte over om er een Asus GTX 780 DirectCUII OC in te zetten. Hoewel langere kaarten er niet meer in zullen passen met de radiator. Verder goed over nagedacht over de ruimte voor de HDD's en stoffilter die je er aan de voorkant kan afhalen. Het enige echte minpunt vind ik de blauwe led, maar die zou je kunnen vervangen.

Een zeer stille, goed afgewerkte, mooie kast voor een zeer goede prijs.

Heb jij ook een Fractal Design Define C TG?

Kun je wat zeggen over de dikte en stevigheid van de rechterwand? De R5 vond ik een beetje flimsy aanvoelen, materiaal is wat dunner gemaakt. Verder lijkt me dit namelijk een heerlijke kast, heb nu een R4 :P

[Reactie gewijzigd door Vayra op 16 december 2017 20:58]

Voelt zeer stevig aan, deze kast schreeuwt wat dat betreft van kwaliteit.
Dankjewel :) Dit wordt 'm dan
Die zou er in passen. Let er alleen wel op dat je een klepje weg moet halen en de hdd rekje meer naar de voeding moet schuiven. Het is best wel goed ontworpen dus je zal geen problemen ondervinden. Je moet alleen kiezen. Wil ik een langere voeding of wil ik een dat HDD rekje? Als je beide wil dan is een 240/280 radiator je enige optie.
bedankt en ik heb toch een kort voeding is is geen probleem denk ik

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8