×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Behuizing, 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Define C TG Review

sjors_w 4 oktober 2017, 161 views

Fractal Design Define C TG (Product gekocht)

Kast die goed ontworpen en goed over nagedacht. Stil en compact. Had alleen iets meer diepte mogen hebben als je een radiator aan de voorkant wilt hebben i.m.v met langere GPU's. Het raam en de kwaliteit voor deze prijs is echt geweldig

Pluspunten

• Heeft raam
  • Compact en stil
  • Stoffilter via de voorkant te bereiken
  • Ruimte voor waterkoeling

Minpunten

• Had iets meer diepte mogen hebben
  • Led is blauw

Deze kast is goed ontworpen. Hij is lekker stil door het geluiddempend materiaal en de hoge kwaliteit ventilatoren. Verder is hij mooi compact en toch past er zoveel in. Ik heb er een Corsiar H110 in gezet met aan de voorkant nog net genoeg ruimte over om er een Asus GTX 780 DirectCUII OC in te zetten. Hoewel langere kaarten er niet meer in zullen passen met de radiator. Verder goed over nagedacht over de ruimte voor de HDD's en stoffilter die je er aan de voorkant kan afhalen. Het enige echte minpunt vind ik de blauwe led, maar die zou je kunnen vervangen.

Een zeer stille, goed afgewerkte, mooie kast voor een zeer goede prijs.

Heb jij ook een Fractal Design Define C TG?