Club 3D HD4670 Review

Club 3D HD4670

Pluspunten

• Overclockbaarheid
  • plezier

Minpunten

• toch een low budget kaart wat je bij zware spellen wel merk

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Voor deze contest tegen een goede prijs deze 4670 ati kaart gekocht.

Om de boel wat warm te draaien had ik heb in mijn race simulator pc geplaatst ipv mijn 3870x2.
Nieuwe generatie tegenover een dual GPU core en meer memory. Standaard redde deze kaart het niet.
Maar met wat verhogen van de core en mem speeds komt het nog redelijk in de buurt van de oude veel duurdere video kaart. Dus zeker geen tegenvaller.

Goed bij een contest ga je overclocken.
Tot nu toe loopt de kaart 100% storings vrij op

800 op de core
1100 op het geheugen

Nu heb ik deze kaart inj 3 verschillende systemen gehad en het viel mij op dat op mijn ddr3 systeem het andere waardes waren dan op de beide ddr2 setjes.
Zo kon ik zowel in XP als in W7 het mem op 1150 laten draaien, helaas geen hogere scores en weing te spelen met LOD.

Goed hij is ongemod en geheel standaard gekoeld nog. Buiten de pasta op de core vervangen.
Waarbij op de afwijkende hoogte gelet moet worden met terug plaatsen, zeker als er een andere koeler gebruikt ga worden.
Na de pasta te hebben vervangen kan de core met zeker een 25 meer draaien.

Potentie genoeg in deze kaart

Heb jij ook een Club 3D HD4670?

kan je ook een aantal foto's plaatsen van je videokaart ?