Samsung Gear 360 (2017) Wit

Specificaties 360° cam • max 4096x2048 • 24fps • wifi - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear 360 (2017) Wit Review

1966frank 6 augustus 2017, laatste update op 10 augustus 2017, 89 views Product gekocht

Samsung Gear 360 (2017) Wit

het is een andere manier van foto’s en filmpjes maken is. Als je verschillende foto’s maakt kan je meerdere met een selfiestick maken, zodat je niet op elke foto op dezelfde manier sta, kijk je de foto met een VR- bril dan kan je echt 360 kijken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• de Ring
  • geen snelle afstandsbediening

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Beeldweergave Score: 3
Ik heb de Samsung Gear 360 en VR-bril nu een tijdje, en ik moest er best even aan wennen omdat het een andere manier van foto’s en filmpjes maken is. Over het algemeen wil ik graag gebruik maken van de nieuwste snufjes. En opvallen dat doe je met deze camera, heel veel mensen willen weten wat je in je hand hebt en wat je aan het doen ben. Als je verschillende foto’s maakt kan je meerdere met een selfiestick maken, zodat je niet op elke foto op dezelfde manier sta, kijk je de foto met een VR- bril dan kan je echt 360 kijken. En dat is echt tof!
Handig is dat je verbinding kan maken met je smartphone je ziet dan wat je fotografeert of filmt en er zo een afstand bediening van kan maken.
Ik hoop dat er een kleine handige afstandsbediening met knoppen in de handel komt omdat, je nu op elke foto en film met je smartphone in je hand staat. Dat vind ik niet zo leuk. Ook bij zonnig weer is het lastig om op je smartphone te kijken. Met een kleine afstandsbediening zou je “ongemerkt” foto’s kunnen maken.
De foto’s en Filmpjes zijn van redelijke kwaliteit maar bij het inzoomen zie je toch nog de kwaliteit achteruitgaan. Een groot minpunt is de rubberen ring die de camera stabiel moet houden

1. Dat doet tie niet
2. Tijdens het filmen met een selfiestick hoor je het ding op de film steeds tegen de stick tikken.
3. Hij schiet steeds los.
4. Het kabeltje komt steeds vast te zitten tussen het statief en de camera,

Daarom heb ik er een klein statiefje bij gekocht en de ring terug in de doos gemikt.
Heel leuk om te doen is de video’s op YouTube of facebook zetten, de reacties zijn erg leuk.
Nog een reden waarom ik de camera heb gekocht is dat ik groepen kan observeren en echt iedereen kan volgen. Met een VR-Bril kan ik heel handig het gedrag van iemand observeren zonder dat de persoon in kwestie steeds mij in de gaten houd.
Een camera is tie zo vergeten, ik merk dat gewenst gedag nu niet meer mee speelt.
Dus zeker voor observaties raad ik deze camera aan.

Heb jij ook een Samsung Gear 360 (2017) Wit?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.