Specificaties Socket 939 met NVIDIA nForce3 Ultra chipset - Bekijk alle specificaties

MSI K8N NEO2 Platinum Review

-Fade- 21 november 2005, 637 views

MSI K8N NEO2 Platinum

Pluspunten

• Prestaties
  • Overclock in windows
  • Diagnostic LED systeem

Minpunten

• LAYOUT!!!
  • LAYOUT!!!
  • LAYOUT!!!
  • LAYOUT!!!
  • LAYOUT!!!
  • LAYOUT!!!

Layout Score: 1
Ff voor de duidelijkheid waarom ik de lay out zo K*T beoordeel ik heb dit moederbord net gekocht en wou hem gaan inbouwen ik heb een X850XT met een Atric silencer erop... groot dus... ik kan die kaart er nu onmogelijk nog uithalen omdat ik niet bij de lock kan op het agp slot:@:@ vervolgens zitten mijn hardeschijven achter die videokaart die te groot is ... kan er ook niet meer uit zonder dat de videokaart eruit is....
dan kom je nog eens bij je cooler... ook een redelijk grote... (Giga-byte 3D rocket ofzo) die zit
1. bijna tegen je videokaart.
2. je krijgt bijna onmogelijk de clip om de cooler op zijn plaats te houden erop
3. als je dan eindelijk je cooler erop hebt zitte... kan je weer niet meer bij je IDE connectors...

dat was eigenlijk alles voor de rest presteerd hij perfect...

Heb jij ook een MSI K8N NEO2 Platinum?

Nee maar deze is verder goed uitgewerkt :D
Slechte review, je klaagt maar over een ding. En de rest laat je achterwege?
Kan je ook je beoordeling op de betrouwbaarheid onderbouwen?
Hmm slechte review, ten eerste moet je zelf altijd eerst de maten bekijken van het moederbord voordat je er 1 koopt en loopt te zeuren over de layout ervan.
Een vriend van me heeft ook dit moederbord gehad en kon hier niets dan goeds over zeggen.
En vervolgens praat je niet over de overige functies ervan.
En kom op overclock in windows, doe het dan via de bios!
Ikzelf heb dit bord ook en ben er zeer tevreden over. Ben wel met de reviewer eens dat je je videokaart er lastig uit kunt krijgen met die lock. Het is een truukje die je ff moet doorhebben. Reviewer heeft dat truukje blijkbaar niet gevonden.

Als je met een schroevedraaier dat klipje omhoog wipt terwijl je de kaart eruit haalt gaat ie namelijk zo los.