Samsung New Gear VR + Gear VR Controller - Reviews

Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller Review

basschoren 1 augustus 2017, laatste update op 1 augustus 2017, 81 views

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller

Leuk om games op te spelen of 's avonds nog een filmpje op te kijken.

Pluspunten

• Scherp beeld (s8+)
  • Leuke games
  • Films kijken
  • Zit prettig
  • Opladen via de vr bril

Minpunten

• Telefoon wordt warm

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Waar ik eerst dacht dat een virtual reality bril gewoon leuk was om af en toe mee te spelen zie ik mezelf de bril nu elke dag gebruiken. Voor een game om wat extra sensatie te krijgen of om uit te rusten en op mijn virtuele tv Netflix te kijken.
De bril zit goed op je hoofd, ook na 2 uur film kijken had ik geen last van drukpunten. Als je een game aan het spelen bent doe ik de bril wel wat strakker op mijn hoofd zodat bij heftig bewegen de bril gewoon blijft zitten. De afstandbediening ligt lekker in je hand en het aanwijzen met de afstandbediening werkt secuur.

Heb jij ook een Samsung New Gear VR + Gear VR Controller?