Samsung New Gear VR + Gear VR Controller - Reviews

Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller Review

Mammie2016 29 juli 2017, 122 views Product gekocht

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller

Lekker in de achtbaan, leuk voor jong en oud

Pluspunten

• ZIt als gegoten
  • goed voor brildragers

Minpunten

• Conterler heeft gewone batterijen

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Dit product met zowel de virtuele wereld, als de echte wereld een stuk makkelijker toegankelijk voor een hoop ouderen. En daarvoor hoe je niet eens heel oud te zijn.

Ik heb de bril getest door eigenlijk zoveel mogelijk apps te doen. Ik heb ze vervolgens ook aan mijn ouders laten zien. De achtbaan, maar ook de dino waren een groot succes.

Ik merk dat de controller een enorme verbetering is ten opzichte van de meeste VR-brillen. Het bedienen van de apps is zo een stuk makkelijker. De verschillende vormen van de knoppen maken dat het ook nog eens snel onder te knie te krijgen is.

De Bril is niet te zwaar, Je hebt niet het idee dat je met een hele unit op je hoofd zit, en de kussentjes aan de binnenkant zorgen er zelfs voor dat het plezant zit.

Ik draag zelf een bril en merk dat dit geen enkel probleem is bij het opzetten van de VR-bril. Die kun je dus gewoon ophouden.

Heb jij ook een Samsung New Gear VR + Gear VR Controller?