Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router Review

jpm.lensen 20 november 2005, laatste update op 24 augustus 2009, 636 views

Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router

Pluspunten

• stabiliteit
  • beheersbaarheid
  • wlan beveiligingsmode
  • firmware upgradeable
  • ruime ondersteuning

Minpunten

• prijs

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
naar mijn mening een wlan router die erg goed zijn werk doet. Ik heb nog niet meegemaakt dat mijn internet verbinding eruit lag, en dat het aan het apparaat te wijten was. ik vermoed eerder dat wanadoo/ casema cable bij mij af en toe eruit ligt, maar na een dhcp renew werkt het allemaal weer perfect.

ik vind het een erg goed werkende router, alleen de prijs aan de hoge kant. Maar je krijgt er wel wat voor terug.

wat ook makkelijk is, is dat je als je dat wilt, andere firmware, van bijvoorbeeld hyperwrt erop kunt zetten.

kortom een goed product.

Update: werkt nog steeds naar volle tevredenheid, en op dit moment samen met de devolo kit (zie hier)

Heb jij ook een Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router?