Acer Ferrari 4005WLMib Review

ellenhuismanNewbie 18 november 2005, 212 views

Acer Ferrari 4005WLMib

Pluspunten

• Ontzettend mooi om te zien en geweldige specificaties. Een echte eye catcher.

Minpunten

• Ik heb niet echt negatieve eigenschappen kunnen ontdekken.

Ik was op zoek naar een bijzondere laptop die niet alleen kwalitatief goed is maar er ook mooi uitziet. Het oog wil uiteraard ook wat. Ik had dus besloten om een Ferrari te kopen.

Ik ben nog steeds heel blij met deze keuze. Ik heb hem gekocht bij Smit ict omdat ze deze laptop snel konden leveren voor een hele lage prijs.

De beeldkwaliteit is zoals verwacht goed, games kunnen er goed op gespeeld worden. Ook de schijf is lekker snel, wat je vooral merkt met het bewerken van video. Heb er ook Mediacenter even op gedraaid, geweldig. Echt een aanrader voor de enthousiast.

Dankzij het ruime geheugen (1 GB) en de lekkere grote harde schijf van 100 GB kun je aardig wat installeren en draaien. De zwaarste programma's leveren geen enkel probleem op, DVD's spelen prachtig op dit breedbeeld scherm.

Heb jij ook een Acer Ferrari 4005WLMib?