Turtle Beach Ear Force PX24

Niet beschikbaar
Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Ear Force PX24 Review

Crythax 1 juni 2017, 662 views

Turtle Beach Ear Force PX24

Mocht je deze headset alleen voor muziek of films nodig hebben, raad ik het aan. Vanaf het moment dat je hier ook van je microfoon gebruik van wil maken op je PC, wens ik je sterkte, want het gaat een lelijke rit worden. Eindoordeel: 5/10, teleurgesteld in Turtle Beach.

Pluspunten

• Robust audio
  • Noise cancelling(deels)
  • Audio controller
  • "Superhuman Hearing"

Minpunten

• Externe splitter nodig voor PC
  • Deze splitter werkt niet eens fatsoenlijk
  • Werkt niet goed samen met Skype+Discord

Opnamekwaliteit Score: 1
Features Score: 5
Ik was eerst al gefrustreerd toen ik erachter kwam dat ik een splitter moest aanschaffen om op mijn pc gebruik te kunnen maken van het microfoongedeelte. Dit kreeg ik trouwens niet eens in de Media Markt verteld, dus ik mocht een dag later teruggaan daarvoor.
Audio zelf is echt geweldig, noise cancellation op een acceptabel niveau, pure bass en het zit lekker strak om je oren heen, waardoor je echt goed kunt verdiepen in muziek, games of films.

Echter vind ik het zeer jammer om te concluderen dat PC support voor deze headset gelijkwaardig is met de grond. Mijn audio werd opgepakt door Discord en Skype, mensen hadden last van echoes en achtergrond geruis, deze problemen waren na 3 dagen aan troubleshooting, online zoeken, alle mogelijke instellingen 1 voor 1 wijzigen, NIET op te lossen.

Eindoordeel: 5/10, teleurgesteld in Turtle Beach.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force PX24?