Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router Review

oheng 14 november 2005, 364 views

Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Goedkoop

Minpunten

• Instabiele draadloze verbinding
  • Loopt vaak vast

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 3
Model: WRT54G versie 2.2
Ik heb verschillende Linksys produkten uitgeprobeerd, en ook dit model is uiterst instabiel. Bij het minste of geringste dataverkeer valt de draadloze verbinding weg. Ook crasht de router als er veel data over moet worden gepompt.

Niets helpt, alhoewel ik de indruk heb dat de 3.0 versie een heel stuk stabieler is, maar daar heb ik nog niet genoeg ervaring mee. Inmiddels gaan al mijn Linksys routers weer terug naar de fabrikant.

Een wanprodukt (versie 2.2 althans). Het internet staat vol met bovenstaande problemen.

Heb jij ook een Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router?