Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX Review

LeipeEvil 11 november 2005, 565 views

Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX

Pluspunten

• groot, sterk, goede koeling, no-nonsense uiterlijk, aansluitmogelijkheden usb/firewire voorop, makkelijke inbouw, kast voor komende paar jaar als het moet.

Minpunten

• iets aan de dure kant met de extra optie's zoals crossflowfan en 2e 4-in-3 module, maar dat is het voor mij wel waard.

Omdat mijn Chieftec big tower niet in mijn nieuwe computermeubel paste, moest ik op zoek naar een andere computerbehuizing.

Ik hoefde er niet lang over na te denken, want de positieve beoordelingen van de stacker door gebruikers, de mogelijkheden die de stacker biedt en het prima uiterlijk was al meer dan voldoende reden om de kast te kopen. Naar de pcboer gerend, grote doos in de auto gepropt, en thuis als een klein kind met sinterklaas de doos geopend.

Alle zaken die je nodig hebt zoals tientallen schroefjes, boutjes, kabeltjes, wieltjes, etc zitten erbij.

Inbouw ging prima zoals bij andere goede kasten, genoeg ruimte om alles te plaatsen, gedegen kwaliteit straalt er wel vanaf.

Gezien de diepte van de stacker moest ik alsnog een groot gat in de achterkant vd computermeubel zagen anders stak hij er aan de voorkant uit :-)

Heb jij ook een Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX?

Ik snap de reden niet helemaal... Als een Chieftec niet in je computermeubel past, kun je een beest als de Stacker helemaal wel vergeten. Neem toch aan dat het makkelijk te zien is dat de Stacker enorm uit de kluiten gewassen is.
De stacker is net zo groot (hoog) al de chieftec MIDI tower. Wel een stuk dieper overigens.
Lezen!!! Chieftec BIGGGGGGGGG Tower }>
die chieftec is (uit m'n hoofd) 62 cm hoog, de stacker iets van 53.