Cherry MW 3000 Review
De kliks voelen goed en het wieltje scroll lekker. De vorm ligt prettig in de hand.
Geen lange levensduur.
Pluspunten
Genoeg knopjes Ligt goed in de hand
Minpunten
Wieltje snel onbruikbaar
Eindoordeel
Geen grote lompe muis maar prettig formaat.
De muis gebruikt 2 aa batterijen.
UPDATE
Ondertussen heb ik er 4 versleten, maar ik zal hem niet nogmaals kopen. Het rubber van het wieltje laat steeds los, het lijkt een levensduur van 6 maanden te hebben (gebruik van ongeveer 10 uur per dag). De temperatuur lijkt hier overigens ook een groot belang bij te zijn.
De muis gebruikt 2 aa batterijen.
UPDATE
Ondertussen heb ik er 4 versleten, maar ik zal hem niet nogmaals kopen. Het rubber van het wieltje laat steeds los, het lijkt een levensduur van 6 maanden te hebben (gebruik van ongeveer 10 uur per dag). De temperatuur lijkt hier overigens ook een groot belang bij te zijn.
Beoordeel deze review:
/u/10340/bender2.png?f=community)