Razer Kraken Pro v2 Zwart Review

Jwoolbekkink 4 maart 2017, laatste update op 4 maart 2017, 322 views

Razer Kraken Pro v2 Zwart

Erg goede kwaliteit, zowel van de microfoon als het geluid, fijne lange kabel, wel erg harde bass zoals we van Razer zijn gewend, de inline controlls zijn fijn, alleen het scrollwieltje draait voor mijn menig iets te makkelijk.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Vervangbare oorkussens
  • Goede bass
  • Kabellengte

Minpunten

• Scrollwieltje

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4

Heb jij ook een Razer Kraken Pro v2 Zwart?

Wat is een hoge bass?
Hij bedoeld vast dat de bass eruit springt. Maar los daarvan (aan de reviewer), hoe is de microfoon? Je kunt opnemen met Audacity.
Microfoon klinkt goed, of je daarmee kunt opnemen zou ik niet weten, ik gebruik hem voor de PlayStation