Specificaties Socket 1151 met Intel Z270 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z270 Gaming Pro Carbon Review

103spooky 17 februari 2017, 112 views

MSI Z270 Gaming Pro Carbon

Geweldig Moederbord! De MSI Z270 is niet al te groot (Van wat ik gewend ben) Maar heeft echt alles in huis! alles presteert prima en het is zeker 1 van de fijnste moederborden die ik heb kunnen proberen/Gebruiken!

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • De Looks, RGB kleuren en veel zwart.
  • Heerlijk geluid
  • Fijne Layout
  • Bios zit goed in elkaar, Easy en advanced mode
  • DDR4 geheugen, snel!

Minpunten

• Nergens tegen aan gelopen

Geweldig Moederbord! De MSI Z270 is niet al te groot (Van wat ik gewend ben) Maar heeft echt alles in huis! PCIexpress, 2 M.2 porten, Heeft een Intel USB3.0 controller en een Asmedia USB 3.1 controller, Ook een speciale VR ready port.

Paste ook perfect met al mijn andere onderdelen (Had geen last van overlappings en dat is wel eens een hel geweest)

HD audio werkt echt heel lekker en het is ook nog eens een plaatje in je computerkast (als je natuurlijk ook een raampje hebt of een opening)
Je kan ook Mystic Light strips extra toevoegen als je nog meer lampjes wilt, Of je koopt Mystic Light supported Keyboards en muizen om elk RGB Licht gelinked te hebben aan elkaar als dat iets voor je is. Je kan het licht instellen op een regenboog effect, maar ook een vaste kleur of een pulserend effect. Alles is mogelijk aan te passen.

Ik geniet enorm van dit moederbord en heb ook nergens problemen mee ondervonden. Als je een beetje een nieuwe build wilt maken is dit de perfecte baseplate! Ook nog eens met een heel mooi prijsje! Ik ben helemaal blij met het product en zou het aanraden. Wat een toppertje!

Heb jij ook een MSI Z270 Gaming Pro Carbon?