Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB Review

Ronald 19 april 2005, 182 views

Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB

Pluspunten

• Snel, zeer snel
  • Stil

Minpunten

Deze schijf is voor laptop begrippen exreem snel. Ik ging van een 4200 rpm schijfje die geluid maakte van een slijptol naar deze, en de laptop werd er letterlijk 2x zo snel van, alsof het een nieuwe machine was. Ja de schijf is duurder dan de rest, maar laat het er niet voor! Het is een wereld van verschil.

Voor geluid en batterijverbruik hoef je het niet te laten, hij is fluisterstil (ik hoor de cpu als er bepaalde datatronen door gaan harder, ja dat kan, nee niet iedereen kan het horen. heeft te maken met extreem lokale opwarming van cpu gedeelten) en verbruikt niet meer vermomgen dan zijn oude 4200 rpmbroertje. Betrouwbaar lijkt hij ook, volgens de SMART heeft hij nu 7500 uur aan gestaan (Ja ik laat mijn lap bijna 24/7 aan staan).

• Dell Lattitude c600
  • Linux

Heb jij ook een Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB?

Reviews door de redactie