Steelseries Siberia 650 Wit Review

Monkeysh!t 17 januari 2017, laatste update op 17 januari 2017, 489 views

Steelseries Siberia 650 Wit

Bouwkwaliteit en geluidskwaliteit prima in orde. USB geluidskaart is waardeloos, microphone matig.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Software

Minpunten

• USB soundcard
  • Microfoon

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 2
Ik heb een korte video gemaakt van mijn ervaringen met deze headset:

Review:
De bouwkwaliteit is prima in orde, ook het comfort is erg goed door de zachte oorkussens en elastische hoofdband. Ik gebruik de headset uren achter elkaar zonder enige issues.

De software is uitstekend, al is die alleen te gebruiken i.c.m. de USB geluidskaart. Ook de RGB verlichting werkt niet zonder de USB geluidskaart. Alleen die USB geluidskaart is juist het grootste minpunt van deze headset. Geluidskwaliteit is met die USB adapter echt ver beneden gemiddeld. Ik gebruik daarom de meegeleverde jack adapter i.c.m. mijn onbaord realtek HD audio soundcard.

Daarnaast is de kwaliteit van de microfoon ook matig te noemen.

De audio kwaliteit is, icm de onboard audio, echt heel goed. Diepe bassen en sprankelende midden\hoge tonen. 5.1 of 7.1 werkt ook heel goed bij games en movies.

Heb jij ook een Steelseries Siberia 650 Wit?