AMD Phenom II X4 965 Black Edition Review

J3S5Efun 17 december 2016, 164 views

AMD Phenom II X4 965 Black Edition

goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• 3,4 ghz
  • snel en fijn
  • goed voor zijn prijs

Minpunten

• 4 cores
  • stock cooler maakt herrie

:)deze processor is een zeer fijne processor die doet wat hij moet doen. ik ben een hardcore gamer en ik had eerst een niet heel fijne 630, maar deze processor is heel snel en tijdens het gamen merk ik het heel goed. ook de stock cooler is fijn en hij koelt goed, maar met bepaalde kasten is de geluidsproductie van de koeler wel een minpunt. als je een hoger budget hebt om uit te geven zou ik hem niet kopen, dan kan je beter krijgen. maar voor low-budget gamers is het zeker een aanrader

Heb jij ook een AMD Phenom II X4 965 Black Edition?