Steelseries Siberia V2 Wit Review

durkp 1 november 2009, laatste update op 3 november 2009, 3.400 views

Steelseries Siberia V2 Wit

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Ik heb geen slechte eigenschap kunnen vinden

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Eergister besteld, gisteren binnen, vandaag mijn eerste review.

Waarom
Ik had een oude headset, draadloos, van Welltech, en die begon slechter te worden, dus daarom was ik toe aan een nieuwe. Op internet kwam ik deze tegen, en ik was direct verkocht.
Toen was ik op een LAN (The Reality) en daar stond Cyes, en daar hadden ze hem, om te laten zien. Ik heb hem eens opgehad en ik vond hem erg lekker zitten. Dus daarom heb ik hem maar besteld

Ontwerp
Het ontwerp van de Siberia V2 sprak mij erg aan. Wit vond ik strak staan.
Er ideaal vond ik de microfoon die je er uit kon trekken.
De tijd die ik nu de headset op heb heb ik er geen problemen mee gehad dat hij begint te iriteren. Hij zit gewoon lekker.
Ik denk niet dat veel mensen raar gaan kijken als je deze headset op hebt, hij is gewoon mooi en strak

Geluid
Het geluid dat er uit komt vind ik briljant. Het is ontzettend helder, geen gekraak/ruis. Met de bass kan deze headset ook goed omgaan.
Aan het draad van de headset kun je de microfoon mute-en en het geluid harder en zachter zetten, daardoor is het simpel als je vind dat het geluid te hard staat dat je hem dan iets zachter kan doen oid.

Ik vind het zeker een aanrader deze headset

• Macbook
  • Windows 7

Heb jij ook een Steelseries Siberia V2 Wit?

Hoe is de bouwkwaliteit?
mijn v1 was na een maand al helemaal uit elkaar aan het vallen..
Weet niet wat jij er mee doet dan maar mijn v1 is een jaar mee gegaan en heb hem daarna verkocht, gaat dus nog steeds perfect me..

Heb nu de V2 die ook perfect is hoor :)
Beetje kort, maar dat is redelijk te begrijpen, jammer dat je niet echt ervaring hebt met andere headsets rond deze prijs, waardoor je niet echt wat te vergelijken hebt.

Vooral omdat ik persoonlijk nog wat meningen zoek van mensen die gebruik hebben gemaakt van de siberiav1/5hv2/pc150/pc160 etc.
Ik zou graag iets meer informatie over de geluidskwaliteit hebben.
Heb deze net gekocht en na een paar uur ook weer terug gestuurd , sound is zeker goed , zit lekker alleen ik had problemen met de volume control op het snoer , kraakte aan alle kanten en als hij op vol volume stond dan deed hij het maar aan 1 kant . Waarschijnlijk een productiefout ... Mijn leverancier had er geen meer op voorraad dus geld retour :(( Denk toch dat ik nu een ander ga bestellen ....
deze headset suckt heb liever mij oude roccat kave terug dat was as bangelijk gekuid dit is hier veel te doff
:p