Turtle Beach Ear Force PX22 Pro Review

tomputte 8 oktober 2016, laatste update op 10 oktober 2016, 194 views

Turtle Beach Ear Force PX22 Pro

Uitstekende headset.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goeie microfoon
  • Lang draad (kan ook een minpunt zijn)
  • Te gebruiken op vele consoles

Minpunten

• Kwetsbaar

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Om te beginnen zit de headset comfortabel. De headset drukt niet en de oorkleppen zijn van een fijn materiaal gemaakt, waardoor je niet gaat zweten rondom je oren. Een ander pluspunt is het paneel waarmee je het game geluid, chat geluid, Bass, treble en hoe hard je jezelf terug hoort kan aanpassen. Het lange draad dat aan de headset zit is ook zeker fijn als je ver weg van je console zit, anders is het lange draad onhandig. Het geluid dat uit de headset komt is ook fijn voor mij (ik heb hier niet zo veel verstand van). De microfoon is niet speciaal, maar gewoon goed genoeg om mee te gamen. De headset sluit de omgeving redelijk af. Het enige minpunt is dat de headset vrij kwetsbaar is, hierdoor heb ik de headset maar een jaar kunnen gebruiken (geld wel terug gekregen door de garantie).

Conclusie: Voor 80 euro een uitstekende headset die je op alle platformen behalve de Xbox One kan gebruiken. Goed geluid en microfoon. Een aanrader dus.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force PX22 Pro?

Ik moest lachen bij terrible. Ik hoop dat je treble bedoelt.
Ik heb het aangepast, bedankt.