Plantronics GameCom 388 Review

pobupiemelosNewbie 6 oktober 2016, laatste update op 6 oktober 2016, 227 views

Plantronics GameCom 388

Goed product, waar voor je geld. Goed geluid, prima microfoon en zeer comfortabel. Na 4 jaar intensief gebruik nog steeds tevreden en alles werkt nog zoals bij aanschaf, goede bouwkwaliteit dus.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Erg comfortabel
  • Handige knoppen op headset

Minpunten

• Geen

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Erg tevreden over mijn aankoop van dit product. Ik denk dat ik dit headset ongeveer 4 jaar lang naar volledige tevredenheid gebruikt heb en behoorlijk intensief.

Zit lekker voor langere periode achter elkaar, geluidskwaliteit is goed.

Volumeknop op de headset zelf is erg handig en ook een muteknop op de headset zelf. De oorstukken kun je afzonderlijk draaien dus als je bv 1 oorstuk op je oor wilt houden en 1 achter je ook kun je dat makkelijk en comfortabel afstellen.

De micrifoon is volgensmij prima, zelf nooit gehoord maar ook nooit kritiek gehad van mijn omgeving. Voor 30 euro is dit echt een top headset. Waar voor je geld. Na 4 jaar heb ik de hyper x II gekocht, niet omdat de GameCom 388 niet meer goed fuctioneerde maar ik wilde gewoon wat nieuws. Zo af en toe zet ik de gamecom nog wel eens op ter vergelijking en nog altijd een goed product.

De headset heeft niet veel extra features behalve de volumeknop en de muteknop. Maar heb je meer nodig?

Heb jij ook een Plantronics GameCom 388?