CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Review

AzoraquaNewbie 10 augustus 2016, laatste update op 10 augustus 2016, 117 views

CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset

De headset werkte prima voor bijna 3 jaar nu. Sinds dat ik een nieuwe computer kreeg met Windows 10, werkt het bijna niet meer.

Pluspunten

• Goede kwaliteit.

Minpunten

• (Bijna) niet werkende drivers (En geen support voor Windows 10).

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik kan geen 5.1 surround meer krijgen, want dan komt er helemaal geen geluid meer waarschijnlijk door een foutieve driver.

Heel raar geluid momenteel alsof je onderwater zit terwijl de instellingen daar niet op zijn geconfigureerd.

Heb jij ook een CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset?