Specificaties Videokaartkoeling (actief gekoeld) - Bekijk alle specificaties

Zalman VF700-Cu Review

ragingbull 13 oktober 2005, 287 views

Zalman VF700-Cu

Pluspunten

• Koelt goed.

Minpunten

• Hij past niet op alle videokaarten.

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 2
Koelvermogen Score: 5
Cooler zit op mijn XFX 6600GT AGP. Ding staat op maximale snelhijd omdat ik toch niet veel om het geluid van mijn pc geef. Cooler is ronduit perfect!

De cooler is iets of wat lastig te monteren. Maar als je de tijd neemt is het voor iedere leek te doen. Mits je niet lomp gaat doen met je kaart of koeler. Lees het boekje goed door en je snapt hoe het werkt!

Bij de cooler zit een molex die je de keus geeft om de cooler op silent te laten lopen (5volt) of op maximale power en dat is 12 volt.

De cooler is aangeraden voor mensen die willen overclocken Mensen die ee n stille pc hebben kunnen deze cooler gebruiken als de airflow in hun kast wat minder is. Als je een goede airflow hebt en echt voor de stilte gaat dan raad ik je de pasive cooler van zalman aan!

Heb jij ook een Zalman VF700-Cu?

Temperaturen? Metingen? Ik mis hier toch een _heel_ groot deel van een normale review. Dit is meer een soort "ik kijk ff hoe het heet"-view, en kan dus inhoudelijk een stuk beter.