Creative Sound Blaster EVO USB Review

pelle888 6 juli 2016, laatste update op 21 augustus 2016, 305 views

Creative Sound Blaster EVO USB

Erg fijne headphone, ik zou hem zeker aanraden. Voor meer informatie zie uitgebreide review

Pluspunten

• Prijs kwaliteitsverhouding
  • Meegeleverde software
  • Goede bass
  • Uiterlijk
  • Bouwkwaliteit
  • Inklapbaar

Minpunten

• USB kabel erg stroef

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik het de Creative Sound Blaster Evo nu ongeveer 4 maanden. De headphone werkt super goed, geeft een mooi vol geluid. Er zit software bij om het geluid te optimaliseren voor de PC. De bouwkwaliteit is erg goed, de headphone valt op je oren en niet erover. Maar dit is voor mij geen probleem omdat de kussentjes erg comfortabel zijn. De koptelefoon is inklapbaar en erg makkelijk mee te nemen. Ook de ingebouwde microfoon werkt goed. Het enige echte nadeel vindt ik de USB kabel om hem in de pc te pluggen, deze is erg dik en stroef waardoor die makkelijk achter dingen blijft haken, de headphone heeft ook een kabel met 3.5mm jack voor smartphone's. Ik zou dit product zeker aanraden.

Heb jij ook een Creative Sound Blaster EVO USB?

Mede op basis van deze positieve review heb ik het product rond Sinterklaas aangeschaft. Nu is de usb-aansluiting er helaas al mee opgehouden waardoor de headset alleen nog te gebruiken is via de 3.5mm-kabel.
En de leverancier geeft aan deze headset niet meer te kunnen leveren... zo snel kan het gaan.
Zonde om te horen. Ik heb er thuis twee en die doen het nog altijd erg goed. Als de aansluiting kapot is kan je er niet veel meer mee. Weet je zeker dat het de aansluiting is die kapot is? Je zou nog een andere kabel kunnen proberen. Verder weet ik dat je in Nederland recht hebt op een deugdelijk product dat betekend dat bij normaal gebruik de leverancier minimaal 2 jaar garantie moeten bieden. Dus als ze niet een nieuw exemplaar kunnen leveren heb je recht op vervanging of je geld terug.