Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech diNovo Mini Review

Douwe89 28 augustus 2009, 929 views

Logitech diNovo Mini

Pluspunten

• Storingsvrij,
  • Hoog gadgetgehalte

Minpunten

• Onvolwaardige vervanging van je toetsenbord.
  • De muisbesturing is even wennen.

Het toetsenbord is zonder meer geschikt voor je Media Center. Enkele eenvoudige teksten kunnen er goed mee getypt worden. Als vervanging van je toetsenbord en muis, is het imho onvoldoende. Het ontbreken van functietoetsen, het niet gelijktijdig gebruik kunnen maken van twee cursortoetsen, en het ontbreken van een 'right click' zijn voor mij redenen om verder te zoeken naar een volwaardig toetsenbord met muis.

Het toetsenbord heeft storingsvrij gefunctioneerd gedurende de periode dat ik het gebruikt heb.

Aan de muisbesturing ben ik niet helemaal gewend geraakt, maar ik heb gemerkt dat het steeds beter ging.

Heb jij ook een Logitech diNovo Mini?

Nog even een paar foto's van jouw toepassing als het kan, en een korte toelichting waarom je de diNovo mini gekocht hebt graag. Wat was je doel? Verder wel duidelijk, het is een keuze met heel specifieke functie's en een boel beperkingen.

Zelf volgt de diNovo mini bij mij een draadloos volwaardig toetsenbord op bij een HTPC, en ik ben er juist erg tevreden over omdat ik niet met mijn neus op de plasma TV hoef te zitten om de HTPC te bedienen (goed bereik), en de meeste zaken bij een HTPC met weinig tekst typen te regelen zijn. Dus voor HTPC gebruik (ook buiten Media Center) kan ie wel voldoen.
Hi,

to invoke right click function on your mini, Press FN + OK (at the top left)