Specificaties 34" @ 3440x1440 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Asus ROG Swift PG348Q Aluminium, Zwart Review

XBOX360GOLDNewbie 5 juni 2016, 956 views

Asus ROG Swift PG348Q Aluminium, Zwart

Inmiddels heb ik deze monitor een week en ik kan niet meer terug naar een normaal 25"/27" scherm. Vooral in spellen merk je dat je opeens heel veel meer kunt zien en dat is natuurlijk altijd welkom.

Pluspunten

• Gigantisch groot
  • 100hz zonder enige problemen te behalen
  • 1440p
  • Immersion!

Minpunten

Let op dat je hoogstwaarschijnlijk een nieuw bureau zult moeten gaan aanschaffen aangezien de monitor ongeveer 30cm in de breedte in beslag neemt.

Heb jij ook een Asus ROG Swift PG348Q Aluminium, Zwart?

Dat is een smalle monitor!! ;)

(ik neem aan dat je de diepte bedoelt?)
Dat bedoel ik inderdaad!
Ach, CRTs hebben we ook overleeft; meestal gewoon in een hoek duwen dat ding :)
Mwa, volgens mij was de standaard procedure met CRT's om gewoon je bureau dusdanig ver van de muur af te zetten zodat je toeter over de rand van je bureau kon hangen en nét de muur niet raakte (je CRT voet natuurlijk wel volledig rustend op je bureau). :+