Sony DR-BT50 Review

pottertjeNewbie 9 augustus 2009, laatste update op 9 augustus 2009, 630 views

Sony DR-BT50

Pluspunten

• Geluid, comfort

Minpunten

• Plastic beugels (waar de oorschelpen aan zijn bevestigd) zijn te zwak.

Op zichzelf een fijne koptelefoon. Heerlijk dat je niet meer zit te worstelen met een snoertje, en hij zit erg lekker. Het geluid is prima (maar ik ben geen freak op dit gebied). De bediening is een beetje priegelig, de knopjes zijn erg klein. Het grote probleem van deze koptelefoon (zie ook de recensie van CyberKnutselaar) is de duurzaamheid. Ook bij mij is een van de plastic beugeltjes afgebroken, terwijl er sprake is van normaal gebruik.

• Sony Ericsson W950i
  • Apple iPod classic

Heb jij ook een Sony DR-BT50?

Gebruik jij deze hoofdtelefoon ook met televisie?

t