Plantronics GameCom 788 7.1 Review

Fenton95 14 mei 2016, laatste update op 14 mei 2016, 150 views

Plantronics GameCom 788 7.1

Prima headset. Ik had de voorganger van deze headset, deze ging echter kapot na een paar jaar gebruik (scheurtjes in het plastic "frame", veroorzaakt door intensief gebruik). Vervolgens wilde ik dus een nieuwe headset en bleek deze opvolger precies wat ik zocht, prima kwaliteit op zowel bouw, geluid, microfoon.

Pluspunten

• Geluid is prima
  • Geluidschakelaar
  • USB
  • Prijs-Kwaliteit, voor deze prijs heb ik geen betere headset gevonden.
  • Bouwkwaliteit is prima. Headset gaat meerdere jaren mee als je zelden een rage hebt zoals bij minpunt beschreven.
  • Lange kabel
  • De headset zit behoorlijk comfortabel, makkelijk de hele dag op te houden.

Minpunten

• Als je een rage hebt en je haalt hem iets te enthousiast van je hoofd kunnen er scheurtjes ontstaan in de bouw, maar dit is bij "standaard-gebruik'' niet van toepassing

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Geweldige headset, zeker een aanrader. De voorganger van deze headset had ik in bezit, deze ging kapot (paar jaar lang dagelijks gebruik meerdere uren). Dit is een goede opvolger en zeker geen spijt van. Voor deze prijs zou ik deze headset zeker nemen. Hij zit prettig, makkelijk de hele dag op te nemen. De kabel is ook behoorlijk lang. In principe geen minpunten, alleen dat er scheurtjes in de headset kunnen ontstaan als je hem behoorlijk ruig van je afgooit wat alleen tijdens een rage voorkomt.

Heb jij ook een Plantronics GameCom 788 7.1?