Turtle Beach Ear Force Stealth 400 Review

job147 9 april 2016, 161 views

Turtle Beach Ear Force Stealth 400

Een goede headset. Geluid perfect beter dan tritton 720+ van 120. Perfect voor fps games! De bouwkwaliteit is niet geweldig, maar als je er voorzichtig mee om gaat komt het goed. Als ik in een party zit zeggen mensen dat mijn microfoon niet heel geweldig is slechter dan mijn tritton.

Pluspunten

• Goed geluid zeker voor de prijs!
  • Draadloos
  • Afneembare microfoon
  • Hij zegt bij alles wat je doet er iets bij bijv: bij mic gemute zegt hij mic off

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Microfoon niet zo erg maar minder als mijn tritton dus denk zet het er even bij.
  • Lichtjes kunnen soms vervelend zijn.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
De turtle beach earforce stealth 400 is een erg goede headset. Ja sommige mensen zeggen dat de bouwkwaliteit niet heel erg goed is en daar kan ik me wel in vinden, maar ik denk als je er gewoon goed mee omgaat dat het geen probleem hoeft te zijn. Het is een stereo headset en geen surround sound, maar de headset weet dit toch erg goed na te bootsen. Heb er veel call of duty mee gespeeld en kon voetstappen horen en van welke kant. Hij is zelfs een beetje beter dan mijn oude headset en die koste 120,00 (tritton 720+) Hij is comfortabel, maar na een paar uur kun je het een klein beetje gaan voelen. Dat kan ook zijn, omdat ik hem pas een week in gebruik heb. Sommige mensen zeggen dat je beter een bedrade headset kan halen, omdat bij draadloze headsets de verbinding nog wel eens wegvalt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met deze headset (ben zelfs wel is eten gaan halen met de headset is ongeveer 5 meter verderop). Ik vind het ook erg fijn dat de headset een stem heeft als je hem bijvoorbeeld aanzet of je als je de microfoon mute etc. Als je de headset aanzet gaan er blauwe lampjes branden en deze blijven ook branden! todat je de headset weeer uitzet. Dit kan voor sommige mensen een nadeel zijn. Toen ik in een party zat zeiden sommige mensen dat mijn mic wat minder is geworden dan mijn oude (tritton), maar de mic is nog wel ver van waardeloos! De microfoon is ook nog afneembaar dat is vooral fijn als je de headset vaak meeneemt.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Stealth 400?