JBL Go - Bluetooth-speaker - Licht Groen Review

Druss 6 april 2016, laatste update op 6 april 2016, 2.231 views

JBL Go - Bluetooth-speaker - Licht Groen

Handzaam bluetooth speakertje met gewoon erg goed geluid, zeker voor die prijs. Volume kan echt hard en blijft verbazingwekkend warm en zuiver, hoewel het misschien wat bass mist. Een klassieke no-brainer voor als je portable geluid zoekt voor een (belachelijk) zacht prijsje!

Pluspunten

• Kan overdreven hard (en blijft toch zuiver)
  • Klein en handzaam
  • Batterij tijd (5/6 uur)
  • Bluetooth Ún jackplug aansluiting
  • Mooie rubberen finish
  • Handfree bellen? (meh, ik ga het niet gebruiken)
  • Te verkrijgen in toffe kleuren (beloof jezelf geen zwarte te nemen!)
  • De prijs

Minpunten

• Mono (maar ja hoe cares?)
  • Bass (maar come on! 30 euro's)

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Heb me echt laten verrassen door deze kleine Bluetooth mono speaker. Wat een geluid kan dit kleine ding produceren! Vooral hoge(re) volumes klinken warm en gedetailleerd. Voor je normale gebruik, muziek/audio vergeet je snel dat het door zo'n klein apparaatje wordt geproduceerd. Gewoon erg goed geluid voor op kantoor of onderweg. Enige dat ik kan noemen is dat de bass wat dieper zou mogen, dat merk je vooral bij de wat dansbaardere muziek. Maar het blijft natuurlijk een klein ding en durf het dan eigenlijk ook niet als min punt noemen. Het zou het zelfde zijn als roepen dat je goedkope zuinige stadsauto de 350 km/ph niet haalt..

Bellen werkt prima. De microfoon produceert helder geluid en ik heb geen klachten gekregen over slecht geluid van de ontvanger. Het is niet iets waar ik hem voor gebruik en geef eerlijk toe dat het me irriteert als ik gebeld wordt, want je telefoongesprek verloopt automatisch meteen via de speaker.

Door zijn kleine formaatje makkelijk mee in een tas, waardoor ik portable geluid bij me heb. Precies waar ik hem voor gekocht heb! Bijvoorbeeld presentaties/video's tonen en muziek luisteren buitenshuis met vrienden.

Werkelijk een top product en voor dit geld een echte no-brainer!!

Heb jij ook een JBL Go - Bluetooth-speaker - Licht Groen?