Asus Zenfone Max Zwart Review

tonboyNewbie 22 maart 2016, laatste update op 22 maart 2016, 431 views

Asus Zenfone Max Zwart

Het toestel heeft een goed formaat, groot en lekker scherp scherm, en ook de internetsnelheid is prima. Daar waar mijn eigen toestel (Blackberry Priv) het slechts 3 uur uithoudt met de Google Maps en GPS, de Asus Zenfone Max na 6 uur gebruik nog half vol.

Pluspunten

• accuduur
  • groot en helder scherm
  • robust
  • accu te verwisselen
  • snel

Minpunten

• weinig accesoires nog (geen cover)

Ik heb dit toestel verleden week in Bangkok gekocht voor omgerekend 170. Allereerst omdat ik een dual Sim smartphone wilde hebben. Bij het doorlezen van de spec viel mij de capaciteit van de accu zeer groot was, maar liefst 5000 mAh. Het toestel gekocht en met een ter plekke gekochte sim-only prepaid in gebruik genomen. Het toestel heeft een goed formaat, groot en lekker scherp scherm, en ok de internetsnelheid is prima. Nadat ik het toestel geheel opgeladen had, gebruikt voor bellen en navigatie via Google Maps. Daar waar mijn eigen toestel (Blackberry Priv) het slechts 3 uur uithoudt met de google Maps en GPS, bleek de accu van de Asus Zenfone Max na 6 uur gebruik nog half vol. Perfect dus. Voor de rest ook niets te klagen aangezien met Android 5.1.1 prima snel is.
Voordeel ook is dat je dus 2 sims er in kan hebben (naast nog een Sd card voor extra opslag) en dat onder ook in het vakantieland op je normale telefoonnummer bereikbaar bent zonder een extra toestel mee te moeten nemen

Heb jij ook een Asus Zenfone Max Zwart?