Turtle Beach Ear Force Stealth 450 Review

louisnotermans 9 januari 2016, 175 views

Turtle Beach Ear Force Stealth 450

Ik ga deze headset retourneren vanwege de slechte support van Turtle Beach. Het heeft me 5 dagen gekost om een klein probleem op te lossen en nu werkt de surround 7.1 driver niet naar behoren. Als hij werkte had ik hem met plezier gebruikt en was hij het geld waard.

Pluspunten

• Kan opladen en gebruiken tegelijk
  • Prima 7.1 surround geluid

Minpunten

• Extra software nodig voor surround 7.1 en Superhuman hearing
  • Redelijk lage accuduur
  • Erg stugge headset
  • Software werkt (bij mij) niet stabiel

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik heb dit product een aantal weken en ga hem retourneren. De software werkt niet degelijk en de support van Turtle Beach helpt wel, maar dit duurt enorm lang. Via de klantenservice op de website van Turtle Beach heb ik geen reactie gekregen op mijn vraag over de, te downloaden, software. Deze is namelijk niet te downloaden via de buttons op de Nederlandse website, maar als je de website naar US zet links boven werken de links wel. Dit heeft me 5 dagen gekost voordat ik (via Facebook) een reactie kreeg. Op dit moment loopt de software na een reboot vast en stottert het geluid of hoor ik helemaal niets. Maar als je de headset werkend hebt is het een zeer degelijke koptelefoon. Het design van de headset is prima, maar de headset zit strak en is even wennen. Na een aantal uren was ik blij als de headset af was. Het voordeel hiervan is wel dat hij niet afvalt en je er prima mee kunt lopen. Bereik van de koptelefoon is prima, een verdieping met niet teveel muren of een te dikke vloer en hij werkt nog goed.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Stealth 450?

Bij mijn windows 10 PC ging de installatie wel goed. Overigens staat er in de handleiding niet de plek waar je de drivers kan vinden. Hierbij.
Stealth 450 - DTS Headphone:X Surround Sound Driver for Win 7, 8, and Win 10